...
نوشته شده توسط : angel

خووووووب امروز کار خاصی نکردم چون تعطیلم دیر پا شدم و با آرامش تمام رفتم دانشکده عجیبه که تو دوره اینترن شیپی بهمون واحد دادن و من سر کلاس یک بند مطالعه آزاد کردم کتاب اشراف زاده های دلباخته رو بهتون پیشنهاد میکنم زیباس.پس فردا میرم خونه همه چیو جمع کردم  اووووه لحظه دیدار نزدیک است چه دیدار مسخره ای

دیدار آخر .....





:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 258
|
تعداد امتیازدهندگان : 74
|
مجموع امتیاز : 74
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1389/8/24/1 - - گفته است :
salam. khubi?webloge khubi sakhti movafagh bashi ye sari ham be man bezan merciiiiiiiiiiii

/commenting/avatars/angel22-722581.jpg
آوا در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
آره منم شاهدم که این خانوم کلا وقتشو با مطالعه ی آزاد پر کرده بود
امیدوارم رفتی خونتون بهت خوش بگذره ...
راستی ویولتو هم با خودت می بری؟

/commenting/avatars/angel22-142938.jpg
saeedpanther در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
سلام
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶ ´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پپپپپپپپپپپپم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: